Tisdag

Nu har jag precis kommit hem från Underbara malmö. Idag blev de med mamma och syster. Nya köpcentert på schemat idag igen. Hittade en jacka, en kofta och två tröjor. En halsduk och två presenter. Underbara HOLLISTER affären blev de att spendera i halva dagen Hehe. Idag var där också tvååå sjuktsnygga och välltränade killar som stod i bar överkropp. Rätt ok. Imorgon ska Tea och Lina sova här så de blir taco, mys och prat med bästavännerna. Kan de bli bättre. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Vad hade man gjort utan den.  Den finns där när man är glad, ledsen. Ja vad man än är. Nu ska jag gå och se på en film ch dicka min favvo, smoothie. puss och kramizar. 
'

Kommentarer
Postat av: Tea[Foto]

Åh längar, älskar dig allra bästavän! <3

Svar: jag längtar också världens allra allra bästavän <3
thatisabelle.blogg.se

2012-10-30 @ 21:53:22
URL: http://namnetblevtea.blogg.se
Postat av: Denise

Sjukt snygga saker <3

Svar: VET de var därför jag köpte dem hehe. puss på dig sis <3
thatisabelle.blogg.se

2012-10-31 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0