Smoothie mys med tea

 
 
                                                            

 

 
 
            Nikon D3100 + 18-55        och       Canon EOS + 18-55

 
Hejsan svejsan bloggen. Just nu sitter jag här med tea. Vi har precis gjort riktigt goda Smoothie. Hallon och banan. Jag älskar verkligen Smoothies. Att dricka som fika, frukost och kvällssnacks. Det bästa med dem är att man kan göra såååå mång olika smaker. Man tröttnar inte på dem. 
Ja tea kom till mig vid ett tiden. Tror att hon ska stanna till 6 tiden. Ikväll vid 7 tiden ska vi få gäster så vi ska bjuda på en kladdkaka. Kommer bild sen. 
 
                                                 HALLONSMOOTHIE Å LA ISABELLE OCH TEA 
                                                                          

2 bananer
fil i ögonmått
250g frysta hallon
0,5 dl mjölk
halftglas äpplejuice 
 
Gör så här:
Häll i alltid i en mixer och mixa, häll sedan i de i ett snyggt glas, drick! 

Kommentarer
Postat av: Tea[Foto]

Älskar dig!

Svar: JAG ÄSLAR DIG <3
thatisabelle.blogg.se

2012-10-21 @ 15:04:14
URL: http://namnetblevtea.blogg.se
Postat av: Denise

Sjukt snygga bilder ni tar tjejer!

2012-10-22 @ 07:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0