Matlagning

Nu har precis syster åkt hem :( vi har haft jättemysigt. Nu har jag precis kommit hem från en kompis. Vi pratade bara lite.  
 
Som jag sa i förra inlägget skulle jag ju lägga ut bilder på maten vi åt då dem lägger jag ut nu snart. Imorgon ska jag ju va med mina BÄSTA KOMPISAR och det ska bli sååå kul...
 
jag älskar dem över hela mitt hjärta och hoppas att dem kollar på detta inlägget och tar till sig de jag skriver. Dem är änglar utan vingar och underbara vänner. 
 
Idag har jag varit så duktig och städat hela huset inklusive mina kläder. 
 

Kommentarer
Postat av: Tea[Foto]

Åh älskar dig från månen och tillbaka flera gånger om! BÄSTAVÄNNER! :* <3333333

Svar: Jag älskar dig också från månen och tillbaka <33333
thatisabelle.blogg.se

2012-10-20 @ 21:59:42
URL: http://namnetblevtea.blogg.se
Postat av: Denise

Tack för en mysig kväll <3

Svar: tack själv <3
thatisabelle.blogg.se

2012-10-21 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0