Söndag

Just nu sitter jag, min syster, mamma och bakar lussekatter. Det är typ de bästa med hela julen föruton ens famij och appelsiner. Vi bakade inte så många men vi tänkte göra någon sats till innan jul. På jul afton ska vi fira hos morbor. Och de ska bli så mysigt. Jag älskar verkligen julen. Men men. Nu är de ju farsdag men de tänker jag inte fira imed att de är bara och mamma och cornelia hemma. Vi tänkte fixa lite i huset för vi har ju nästan precis flyttat så nästa vecka blir köket klart och de ska bli såååå skönt. Senare ikväll ska vi äta lussekatter och se på solsidan. Nu ska jag gå iväg och måla. Älskar er världens bästa och finaste familj <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt gott ut! C:

Svar: Det va de :)
thatisabelle.blogg.se

2012-11-26 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0