Lov

Hejsan hoppsan. Nu sitter jag i soffan och tittar på tv, i förrgår till igår sov mina änglar hos mig. Tea och Lina. Bästavännerna hos mig och de va lov, kunde de bli bättre. Idag sover systern hos kompis så de blir mamma och isabelle mys. De blir min favvo pasta med någon pasta sås, smoothie och nötter. Riktig mysdag helt enkelt. Imorgon är de lördag och då har jag inget planerar. Hoppas att kanske kunna ta en fika med vännerna och sedan bara slappa i sägen och dricka te och se på en riktigt bra film. Ha de bra

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig underbara Isabelle<3 kram mamma

Svar: Älskar dig med, puss mamma <3
thatisabelle.blogg.se

2012-11-03 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0