Clementin

Åhh äntligen börjar det närma sig jul. Till julien är apelsiner och clementiner som godast. Bara man öppnar skalen så kommer den goda doften fram. Jag är verkligen såld på apelsiner och clementiner. Jag satt och tänkte på att det är faktist jul snart, riktigt fort har de gått och jag blev helt chockad när jag fick reda på att de va typ en månad kvar. Och typ 25 dagar till julkalendern börjar. I år har jag hört att de ska va en fortsättning på musteriet på greveholm och de ser jag fram imot hehe. Jag kanska är för gamal för sånt men jag tycker att det är mysigt att se på de på morgonen och det är ju en tradition. Ja jag och min familj har bara köpt en julklapp och de kanske börjar bli tid att inhandla lite fler. Och min önskelista. Den har jag inte ens tänkt på. Jag önskar mig ett stativ till kameran, en parfym, en klocka och en mysig julafton men de är jag 100% säker på att vi kommer få. Inte riktigt en stor önskelista men jag kan inte komma på mer. Jag är riktigt nöjd med allt jag har och tycker inte att jag saknar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0