Tjooo


 

Hej, just nu ligger jag i sägen och pluggar. Igår bakade vi knäck och lussebullar. Imorgon står stan på schemat. handlat kanske två julklappar hehe. Men fler ska de bli. Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva eller visa så skriv i så fall. Vill gärna veta. Såg på X-factor i går, inte riktigt intresserad av det längre sen malcom åkte ut. Jag förstår inte riktigt hur dem tänker. Jajja. Nu ligger jag då och pluggar till SO och NO. Det är nog dem hemskaste ämnena. Riktigt tråkigt att spendera lördagen så här. Hade hällre gjort något annat skoj. 
 
                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0