SKola

Nu sitter jag i skolan och har plus. Idag går vi till tre. Sen ska jag hem. Kanske en kompis ska med. Ska träna till No prov, glosor och en inlämningsuppgift. Ikväll skulle mamma och jag nog baka rocky road. Jag är ledsen om jag inte har lagt ut så många inlägg men har haft mycket att göra nu på senaste tiden. Men de ska de bli ändring på. Om 18/19 dagar är de julafton. Tänk så fort de har gått asså. Jag längtar så. Träffa släkten och bara mysa. Att vakna upp till att där ligger snö på gatan är ofatbart roligt. Nu ska jag ha en lektion, HEjsan SVejsan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tea[Foto]

Finaste du <3

Svar: allra finaste du <3
thatisabelle.blogg.se

2012-12-06 @ 18:48:08
URL: http://namnetblevtea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0