Lina

Hej bloggis. 
Idag fyllde min bästa vän år som jag berättade i förra inlägget. Nu tänkte jag att jag skriver ett litet inlägg till henne. 
 
Grattis världens bästavän, jag älskar dig så enormt mycket♥ du är en ängel utan vingar och vännen alla drömer om. Och jag hade chansen att få dig,världens allra bästa vän. Hoppas att du får en toppen dag och jag är glad att få dela den med dig. puss 

Dem säger att änglar lever i himlen men vad gör du då här.
 
 
Nu sitter jag här med Julia och lina har precis åkt hem :( Lina kunde tyvärr inte sova för hennes pappa ville ha henne hemma hehe. Jag Julia ska kanske vara hela dagen och nog bara chilla. Kolla gärna på hennes blogg också... juliaanderssn.blogg.se
 
Kommer ett inlägg senare idag och så.... 
 
                                                                                       //puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

Såå fin blogg! <3

Svar: Julia din blogg är så fin <3
thatisabelle.blogg.se

2012-10-19 @ 17:42:40
URL: http://juliaanderssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0